Tuesday, February 3, 2009

Ubat Buasir


Ramuan Taufiq diasaskan oleh Hj. Abdul Kadir Che Ali atau lebih dikenali sebagai Pak Dir.
Ramuan Taufiq didapati bukan sahaja memberi kesan yang sangat baik kepada pesakit yang mengidap buasir malah juga sakit-sakit sendi & saraf serta luka dalaman bagi wanita .

Klik di sini untuk mendapatkan sedikit penerangan mengenai penyakit buasirWaktu yang terbaik untuk ubat ini diambil ialah pagi dan malam selepas makan.
Ramuan Taufiq ternyata mujarab, Insya-Allah kerana terbukti oleh ramai pesakit telah sembuh sepenuhnya walaupun telah lama mengidap penyakit tersebut.
Klik di sini untuk melihat testimonial pesakit.

“Anda tidak perlu bayar jika tidak berkesan”
- Jaminan ini untuk mereka yang membuat pembelian secara online sahaja.

Harga Sekotak RM 68.00 (30 biji kapsul)
Satu rawatan memerlukan 3 Kotak 

Untuk mempercepatkan proses penyembuhan, anda dinasihatkan mengamalkan beberapa tabiat kesihatan di bawah supaya dapat mempercepatkan penyembuhan dan mengelak buasir di masa hadapan.
  • Elakkan sembelit. Makan diet yang mengandungi fiber yang tinggi, minum banyak air dan membuat senanam yang tetap walaupun hanya dengan berjalan. Anda juga boleh mendapatkan fiber tambahan atau pelembut najis.
  • Jangan tunggu ketika anda ingin membuang air besar, cuba jangan meneran apabila membuang dan dan jangan berlengah-lengah ke bilik air.
  • Buat Senaman Kegel setiap hari. Ia dapat meningkatkan pengedaran di kawasan rectal dan menguatkan otot-otot di sekeliling anus, menguatkan otot-otot di vagina dan uretha mempercepatkan badan sembuh selepas bersalin.
  • Elakkan dari minum air tebu, memakan buah nenas dan kacang bendir.


Bagi yang ingin membuat pembelian secara online:
www.ramuantaufiq.com

Selepas membuat pembayaran, sila hantarkan butiran-butiran dibawah melalui SMS atau emelkan ke: ramuan.taufiq@gmail.com


* Nama bank, masa, jumlah bayaran dan tarikh transaksi

* Nama dan Alamat Penuh

* No. Telefon

Penghantaran akan dilakukan melalui POS LAJU. Penerimaan barangan biasanya dalam masa DUA hingga TIGA hari bekerja. Pastikan anda memberikan alamat yang betul untuk memastikan penghantaran tidak tergendala.

SEBARANG PERTANYAAN ATAU MASALAH SILA HUBUNGI:

014-804-8822  www.ramuantaufiq.com

8 comments:

  1. nak beli ubat boleh.

    ReplyDelete
  2. Haji Karim4/3/09 4:57 PM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. salam,

    pak din atau pak dir?, ada 2 org ke di tanah merah tu?????????

    betul ke ubat ni baik, mana no pendaftaran-nya?

    ReplyDelete
  4. pengasas ramuan membuat ubat-ubatan, tapi tak daftar, boleh percaya ke?

    ReplyDelete
  5. ubat ni mendapat sambutan yang baik kerana trnyata amat berkesan.
    nanti aku dapatkan testimoni yg penah try.
    korang boleh tanya mereka in person nanti.

    ubat ni ubat kg, dibuat secara tradisional.
    so, xde web2 canggih manggih tu.

    p/s: member aku pesan bg mkn kat kucing dia
    yg kena cam buasir ni (masukkan dalam nasi)boleh jadi ke?

    ReplyDelete
  6. salam,
    macamana ni cakap biar betul,kalau tipu macamana?
    kenapa dgn kucing.siapa yang caya dan dah cuba hrp dpt makluman cikit.

    ReplyDelete
  7. Ubat kampung tapi sudah pergi jauh..wwq.ramuantaufiq.com

    ReplyDelete